Mântuitorul meu a murit…ca eu să pot trăi

E Vinerea cea Mare…

ziua în care în inimă și-n gând și pe deasupra întregului sat plutește durerea Mântuitorului Meu.

E ziua în care se rescrie în ființa mea cât a costat mântuirea mea.

Eu sunt calea şi adevărul şi viaţa. Nimeni nu vine la Tatăl decât prin Mine.” (Biblia)

i1

Dacă pun mâinile pe ochi ca să nu văd,

ori pe urechi ca să nu aud

îmi simt totuși toate celulele…IERTATE.

…și știu că Cineva a luat povara fărădelegilor mele

pentru că era prea mare și prea grea ca să se ducă fără de-ajutor.

Cineva S-a dat pe Sine Însuşi pentru păcatele mele.

Cineva a plătit prețul pentru ca mormanul de frici și răutate, de nemulțumire și furie, de minciuni și ură, de mînie, de mîndrie, de lăcomie  și altele mai grele să fie luat și eu să zburd ușor.

Acestea care țineau inima mea în neputința de a respira Cer erau un zid gros care mă despărțea de Lumină și m-ar fi despărțit pe veci de nu era EL..

i2

Iau mâinile de pe ochi și văd un Împărat care s-a dezbrăcat de Lumină și a luat haina suferinței. Îl văd cum merge umilit, batjocorit, cu o cunună de spini pe cap, purtând o Cruce grea. În lemnul crucii îmi văd păcatele absorbite. Calcă smerit și tăcut, asemeni unui miel știind că merge la moarte.

În pământul vieții mele se conturează iertarea…

Apoi Îl văd pe Împărat pe Cruce.

Pe Cel ce-n Mâini poartă toată Puterea Îl văd din nou smerit și mic, cu mîinile bătute-n cuie.

Ar fi putut să cheme îngeri să Îl dezlege și-ar fi putut să nimicească pe toți ce Îl înconjurau și a ales spună doar atât: „Tata, iarta-i, caci nu stiu ce fac!”

Și-L văd fără suflare pe Crucea ce-a purtat-o, ducând în ea păcatele întregii lumi.

Văd norii și parc-aud cum plânge Cerul…

iar eu adesea uit cât a costat.IMG_1438.jpg

De-aș înțelege ce e Mântuirea

Clipă de clipă aș vesti-o

Prin viața mea prin tot ce fac.

…Și viața mea întreagă ar fi despre Hristos.

Aș spune tuturora:

prin cuvinte și fără de cuvinte,

cum apăsau păcatele pe umerii sufletului meu

și cum a venit un Împărat și toate le-a luat

punându-le în Cruce și luându-le cu El.

Aș spune prin toată viața mea că a murit

ca eu să pot trăi

de-a pururi lângă Dumnezeu

…și a-nviat a treia zi.

Și n-aș uita nicicând porunca Lui, de inimă mi-ar fi lipită:

„Să vă iubiţi unul pe altul. Precum Eu v-am iubit pe voi, aşa şi voi să vă iubiţi unul pe altul. Întru aceasta vor cunoaşte toţi că sunteţi ucenicii Mei, dacă veţi avea dragoste unii faţă de alţii.”

(Biblia)

IMG_1424.jpg

Vă rugăm pentru Hristos: împăcaţi-vă cu Dumnezeu!

(Biblia)

One thought on “Mântuitorul meu a murit…ca eu să pot trăi

Lasă un răspuns

