Pentru cel ce m-a intrebat: „vrei sa fi sotia mea?”

15932_167122518545_5067294_n

 

E o liniste blanda in casa noastra. Rafael doarme. Daniel e plecat de acasa pentru cateva ore.

Un dor adanc ma indeamna sa-ti scriu sotul meu drag. As vrea sa stii din nou ca ingerii canta inca la vioara in bratele tale.

Imi pare ca au trecut clipe cu miile de la ultimele ganduri asternute, daruite nemuririi. Imi pare ca uneori acopar iubirea imensa ce ti-o port cu alte ganduri, alte povesti. In noaptea asta simt un fel de datorie, de a vorbi despre visele mele in care esti purtat…asa cum vantul poarta puful papadiilor   in zilele de primavara: lin, tacut, nevazut…si le imprastie peste tot pentru ca in primavara ce vine sa rasara flori galbene, nascute cu gandul la lumina.

Iti amintesti de perioada in care locuiam la tara? Erau asa multe papadii. Atunci am vazut ca la apus de inchid pastrand in ele dorinta unui nou rasarit. In timpul zilei ne umpleau gradina de culoare… Apoi, cand oboseau …se transformau in puf si vantul le lua si le purta.

Port in fiinta mea nevazuta visul de a ne mantui. Imi doresc ca la sfarsitul alergarii sa primim cununa, sa fim impreuna mostenitori ai Impartiei Luminii, sa nu mai plecam niciodata de langa Cel ce ne-a creat. Asa, sa locuim in povestea adevarata a binelui ce invinge raul, a printeselor salvate de printi, a copiilor ce nu mai obosesc in a se juca.

Iubit drag…ma simt raspunzatoare pentru pasii de aici, pasii mei, pasii tai…

Mi-ai cerut sa-ti fiu sotie si eu sunt de 5 ani sotia ta. Ma rog sa invat sa caut mai intai de toate Imparatia Cerurilor…pentru ca mai apoi sa o aduc in casa mea. Stiu ca doar asa pot sa fiu blanda, supusa, iubitoare, rabdatoare, intelegatoare… Si ma mai rog sa-mi fie faptele asemeni papadiilor. Sa actionez in lumina, sa ma inchid cand intunericul imi da tarcoale asteptand lumina, sa colorez viata ta….si daca obosesc sa ma las purtata de Duhul datator de putere ca mai apoi, sorbind din plinatatea Cerului sa renasc spre a actiona in Lumina….

Multumesc Tatalui din Cer pentru tine!

 

 

2 thoughts on “Pentru cel ce m-a intrebat: „vrei sa fi sotia mea?”

Lasă un răspuns

