Dumnezeu!

Era seara. Intunericul acoperise orasul nostru. In camera se strecurau fasii de lumina de la becul de pe stalp.

Ne-am asezat in pat dupa cum fiecare om se aseaza la sfarsitul zilei ca sa isi adune puterile, sa se linisteasca din alergarea de sub soare.  Am inceput  sa ii vorbim Domnului nostru. Cand am terminat i-am spus lui Rafael: „Acum e randul tau, Rafael. Ce ii spui lui Dumnezeu?”

A inchis ochii si a inceput asa : „Dumnezeu! Dumnezeu!”

Nu stiu cum sa redau ce am simtit atunci. Il striga pe Dumnezeu cum ne striga pe noi cand vrea sa ne spuna ceva. Ne striga o data si daca nu raspundem insista cu ambitie.  Ne striga cu entuziasm, cu o dorinta nevinovata de a impartasi totul cu noi, cu dorinta de a auzi acel „da” care ila sigura ca il ascultam. Asa l-a strigat si pe Dumnezeu.

In clipa aceea m-am inmuiat. Am simtit intr-un mod nou ca Dumnezeu e FERICIT. I-am vazut parca bucuria de Tata si mi-am dorit sa il pot striga si eu cu atata nevinovatie „Dumnezeu! Dumnezeu!” in asteptarea acelui „da!”…care ma asigura ca sunt ascultata.

Poate Rafael a auzit acel „da” si a continuat:

„Veau un flutulas mai mic…si mami vrea un flutulas ca nu avem flutulasi!”

 

 

 

5 thoughts on “Dumnezeu!

  1. in relatia cu Tatal nostru ceresc avem atatea de invatat de la copii…am pierdut ceva din puritatea si credinta lor…copiii parca au acea amintire a Casei mai proaspata decat noi in minte…

    Apreciază

  2. dragă Andreea, îţi citesc de mult timp cu drag frânturile de gând postate aici şi mă emoţionează sensibilitatea ta… prin copii vorbeşte Dumnezeu… ieri, nepoţelul meu s-a întâlnit cu un om bun, evlavios, dar simplu şi smerit, care a ieşit pe deal cu oile şi caprele. Nepoţelul are doi ani şi îl ştie pe nenea de la biserică. Când a ajuns acasă cu bunica sa, în loc să-i spună mămicii că a văzut oiţe, căpriţe, care entuziasmează în mod normal un copil de vârsta lui, i-a spus că l-a întâlnit pe Sfântul Candin (numele acelui nene)… Dumnezeu a vorbit prin el şi el a simţit viaţa acelui om, despre care nu ştie nimic, decât că îl vede duminica la slujbe… Să le sporească Dumnezeu dragostea şi curăţia şi să îi ţină aproape de El veşnic….

    Apreciază

Lasă un răspuns

