Pe acordurile inceputului… Invitatiile pentru Elena si Bogdan.

Azi am primit un mesaj. Era de la Elena. Invitatiile au ajuns la Pitesti🙂.

Imi amintesc cu drag de discutiile cu Elena (prin telefon). Am vorbit despre invitatii. Si parca ele nu au fost decat o frumoasa introducere in discutii despre vietile noastre.

Mi-as dori sa aflu macar cat am aflat despre Elena din vietile celor pentru care realizez invitatii. Simt ca atunci scopul acestei munci s-a implinit.

E. mi-a dat onoarea sa compun eu textul invitatiei lor. Ii multumesc pentru incredere!

Sper ca invitatiile sa fii dus cu ele o parte din pasiunea noastra!

One thought on “Pe acordurile inceputului… Invitatiile pentru Elena si Bogdan.

Lasă un răspuns

