Un soare cald imi coase visul..

cuvinte

Spune-mi, Doamne, cine sunt in inima Ta?

Spune-mi..cum ma privesti cand dorm? cum ma privesti cand alerg?

Si nu ma lasa sa cred ca sunt cu un gram mai mare in Imparatia Ta…

Spune-mi ..cum ma privesti cand judec? cand barfesc? cand privesc cu rautate? cum ma privesti cand raul sta lipit de mine?

Si nu ma lasa sa cred ca nu mai am scapare…

Intre noi:  stau azi, randuri intregi de gratii…sunt infloririle pacatelor mele.

Prin ele patrunde tandru adierea vesniciei..si soarele isi arunca razele catre mine.

Indata..as vrea sa rup gratiile si sa alerg la Tine,  Izvor al nemuririi…

Sa te cuprind cu bratele paralizate si sa exclam:  „Aici e mereu bine…aici nu e niciodata rau…”

Nu pot! nu pot sa le rup…

E nevoie sa le topesti Tu…cu sangele rosu ce scoate orice pata din fiinta mea…

Ma tin strans de adiere si soare si privesc fara teama topirea …

Stiu ca voi pleca din nou. Desi doresc sa fac binele, raul sta lipit de avantul meu…

Si atunci am nevoie de Degetul Tau aratator…ca sa vad drumul de intoarcere.

Multumesc Tata, pentru ca pot sa renasc…..

2 thoughts on “Un soare cald imi coase visul..

  1. Aceste ganduri le-am primit in dimineata aceasta…Simteam nevoia de a ma scrie. Am simtit sfortarea sufletului…si dintr-o data m-am simtit mai libera: prin cuvintele scrise.🙂..Ma bucur sa stiu ca au fost de folos unui suflet..Deseori pastrez trairi pentru mine. Nu spun ca ar fi rau sa pastram si pt noi anumite trairi. Cred doar ca ceea ce ni se da e pentru zidirea celorlalti, fiecare talant…

    Apreciază

Lasă un răspuns

